В'язання вузлів

Вузли для зв'язування мотузок однакового діаметру

Вузол 1. Прямий


Вузол повинен бути симетричний, не навантажені кінці виходять з однієї сторони вузла.


Вузол 2. Грепвайн 

Вузол повинен бути симетричний, обидві половинки повинні розташовуватись в одному напрямі. Ненавантажені кінці виходять з вузла в діагональній протилежності. Перехрещення мотузок повинні знаходитись з однієї сторони.

Вузол 3. Зустрічна вісімка

Вузол повинен бути симетричний. Не навантажені кінці виходять з вузла в діагональній протилежності. Петлі, утворені вантажними кінцями, повинні знаходитись з зовнішньої сторони вузла.

Провідники



Вузол 4. Серединний провідник 


Вузол  повинен   бути   симетричний  і   розтягнутий  (розправлений)  в   сторони.
Відстань від вузла до крайньої точки петлі не повинна перевищувати 20 см.

Вузол 5. Провідник вісімка

Петля, утворена вантажним кінцем повинна знаходитися над петлею не навантаженого кінця. Відстань від вузла до крайньої точки петлі не повинна перевищувати 20 см.


     Вузли для зв’язування мотузок різного діаметру


Вузол 6. Академічний

Вузол повинен бути симетричний, ненавантажені кінці виходять з однієї сторони вузла. Вантажний кінець тонкої мотузки повинен перетискати не навантажений кінець  в місці їх перехрещення. Може застосовуватись для зв’язування мотузок однакового діаметру.

Вузол 7. Брамшкотовий

Ненавантажені кінці виходять з однієї сторони вузла або з різних.


Вузли для кріплення мотузки до опори

Вузол 8. Булінь 

Не навантажений кінець може знаходитись з внутрішньої або зовнішньої сторони вузла.

Вузол 9. Удавка

Повинно бути не менше 3-х обертів ненавантаженого кінця.

Вузол 10. Стремено

В'яжеться одним кінцем навколо опори або петлею й надягається на опору.

Вузол 11. Штик

Повинно бути не менше 3-х напівштиків. Усі напівштики в’яжуться в одному напрямку.

        Схоплюючі вузли

Вузол 12. Схоплюючий (Прусік)

Повинно бути 2 оберти петлею допоміжної мотузки навколо основної Може в’язатись одним кінцем.

Вузол 13. Австрійський схоплюючий

Повинно бути не менше 3-х обертів петлею допоміжної мотузки навколо основної.

Вузол 14. Схоплюючий Бахмана


Повинно бути не менше 3-х обертів петлею допоміжної мотузки навколо основної і карабіна.

  Вузли для організації страховки

Вузол 15. УІАА

Використовується   як   гальмівний   пристрій   для   страховки   або   спуску    по вертикальних перилах (спуску потерпілого).

Вузол 16. Гарда

Застосовується для страховки або для створення додаткового гальмівного зусилля при натягуванні перил. Карабіни повинні мати однакову форму і розміщуватись в одну сторону.

Немає коментарів:

Дописати коментар